Welkom op de website van harmonie St.Caecilia uit Megchelen. Hier vindt u informatie over onze concerten, het laatste nieuws, fotoalbums en overige activiteiten.

Zondag 24 maart vindt om 11:00 uur bij zaal de Kievit in Megchelen ons Voorjaarsconcert plaats. 🎶

Onze jubilarissen 2023. Manon Geven & Lea Gross-Bolting 12.5 jr

Niels Lubbers 12.5 jr

Rob Heukshorst 25 jr

Koninklijke onderscheiding voor Theo Dekkers!
Op zondag 26 maart reikte burgemeester Mark Boumans van de gemeente Doetinchem een
Koninklijke onderscheiding uit aan Theo Dekkers. Tijdens het Voorjaarsconcert van Harmonie St.Caecilia uit Megchelen werd Theo benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.
Theo Dekkers kreeg deze benoeming voor het vele (vrijwilligers)werk dat hij in de loop van de jaren heeft verzet; zie nieuwsbericht

Onze jubilarissen 2019. Wendy Venhorst 25 jr. & Joanne Tiemessen 12.5 jr.

Afgelopen voorjaarsconcert hebben we Theo Essink bedankt voor zijn 22 jr. lidmaatschap. Helaas zal Theo niet langer als drummer binnen de vereniging actief zijn; zie nieuwsbericht.

Groepsfoto Harmonie St.Caecilia – Kerstconcert 2018

Groepsfoto voorjaarsconcert 2018-3

Groepsfoto Harmonie St.Caecilia – Voorjaarsconcert 2018

IMG_0830

In 2017 hebben we ons lid Theo Dekkers mogen huldigen met zijn 40 jarige lidmaatschap. Naast gewaardeerd muzikant betekend Theo nog veel meer voor de vereniging. Theo is al jaren penningmeester binnen het bestuur en actief bij het jeugdorkest.

Wegens al deze bewezen diensten is Theo benoemd tot erelid van onze vereniging.

DSC_0588

Onze jubilarissen 2014. Benoemd tot ereleden vanwege al hun bewezen diensten. Nico Essink & Joep Dekkers 40 jaar lid, Hendrik Visser 50 jaar lid.

Harmonie St.Caecilia